Blúzka pre Florenciu

Niet už čo tajiť: ako hlavný narodeninový darček som si vybrala cestu do Florencie. V hre bola operácia očných viečok i drahá kabelka... kašlať na to. Fairy, moja mladšia dcéra, mi kládla šikovné otázky typu "čo máš naozaj vysnívané?". Keď som jej pravdivo a od srdca odpovedala, vyšlo mi veru toto.
Dostať sa do Florencie nie je až tak jednoduché. Nič tam z Prahy priamo nelieta. Fairy mi nenápadne podsúvala Barcelonu, Paríž, Amsterdam... Sadneš do lietadla a si tam. Ibaže môj sen vždy bola Florencia!



A tak sa mi rodina poskladala na cestu i pobyt, ba i ruku k dielu priložila. Fairy vybavila letenky, Pragmatická lístky do galérie, Salámista ma odviezol na letisko, brácha mi venoval eurá na vreckové, Berner zabezpečil hotel v Miláne a lístky na rýchlovlak Miláno-Florencia. Len krásny biely bytík vysoko vo florentských strechách som si našla ja sama.



Letela som teda do Bergama, odtiaľ autobusom do Milána. Tam už na stanici Milano Centrale stepoval nervózny Berner. Pricestoval vlakom a moja komplikovaná cesta sa mu zdala priveľmi dobrodružná. Čo ak by meškalo lietadlo?! Museli sme stihnúť konkrétny vlak, lebo ôn mal už lístky vo vačku.

Všetko klaplo tip-top, až na taký malý zádrhel. V Miláne strašná zima a lejak a predpoveď pre Florenciu o nič pozitívnejšia.


V bielom bytíku je príjemne teplúčko, vonku sa ale všetci čerti ženia. A ja kufor plný skvelých outfitov! V takejto zime nemajú šancu. Vyťahujem aspoň blúzku, ktorú som si kúpila práve pre Florenciu. Otvoríme si víno, veď sme už konečne tu.






Večerné pohľady z našej terasy na florentské veže a kupolu Dómu. Už viete, prečo som vybrala práve tento byt. Pohár vína a cigaretka ku nemu, fantázia.

Trhajúce sa mračná vyzerajú nádejne, ale obloha klame. Ráno lejak ako z krhly.



Ku bielej téme prikladám fotky z výkladov, ktoré som vo Florencii ulovila v iný deň. Butik Max Mara, kabát vpravo stojí 6000,- Eur. Snívajte so mnou.


Outfit:

Cestovné džínsy: Mango
Blúzka: Mango

 



Baba Slováková

10 komentárov:

  1. Milá Evo, přeji ti, abys ve Florencii nezmrzla a aby davy turistů byly řidší než letos v květnu . Cestovní oděv ti moc sluší a byteček sis vybrala úžasný a ten výhled ! Snad se objeví i sluníčko a předvedeś nám i své outfity. Měj se tam krásně !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, Dášo. Zmrzla som, už som v Prahe a príšerne mi tečie z nosa. Cestovný odev sú len tie džínsy, ešte bude aj celý (pulóver, džínsová bunda, nepremokavá bunda s kapucou a šál!). Blúzku som natiahla od tej radosti, že to všetko zo seba môžem konečne zhodiť. Bytom som bola úplne nadšená, navyše v tých strechách bolo navôkol neskutočné ticho. Turistov strašne veľa. Niečo sa nám nafotiť podarilo, ale zvyšok si musí počkať na príležitosť v Prahe...

      Odstrániť
  2. Milá Babs, všetko NAJ k narodeninám Ti prajem! 😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale ešte je priskoro, až o dva mesiace. To som si len užila svoj narodeninový darček. Koncom novembra už bude skutočná kosa.

      Odstrániť
  3. Evo, moc děkuji za krásné fotky z jednoho splněného snu. Když si pročítám, že se na váš dárek složila celá rodina, tak mě napadá, že právě ta vaše rodina je pro vás asi ten největší dárek. Jak píšete, nic není náhoda, i na super rodině se musí holt pracovat a to vám jde. Přeji fajn pobyt a lepší počasí. Budu se těšit na další fotky a zážitky, zdravím Jindra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Jindro, za milý komentár! Máte pravdu, najväčším darom je moja rodina. Nešlo len o to, že dali dokopy peniaze, ale najmä o to, ako sa každý usiloval, aby som ja mala čo najmenej vybavovačiek. Bolo to sktočne milé. Už som späť v Prahe, takže môžem prezradiť, že síce vykuklo slnko, ale zima zostala. Škoda.

      Odstrániť
  4. Florencii miluju, vůbec se nedivím, že to bylo vaše přání. Ta zima mě překvapila. Loni jsem byla v Miláně koncem října a odchodila jsem to s krátkým rukávem. Určitě jste ale byla nadšená i tak. A jeden dotaz, prosím, byteček přes Airbnb?
    Iva Š.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola to taká nepodarená studená vlna. Mladšia dcéra letela do Toskánska o týždeň skôr, bola ale ďalej pri mori. Hlásila horúčavy! V deň odletu boli v Prahe 4 stupne a zima čakala i dole na juhu. Na druhej strane sme sa aspoň pri potulovaní sa uličkami nemorili horúčavou.
      Áno, byt som objednávala cez Airbnb. Chcela som presne čosi takéto: útulné, s kuchynkou na raňajšiu kávu, s terasou na cigaretku a v absolútnom centre.

      Odstrániť
  5. Pripájam sa ku gratulantom, prajem hlavne veľa zdravíčka. Veru aj ja by som sa rada vybrala do Florencie, musí to byť čarovné miesto. Verím, že si to užila plnými dúškami. Aj bývaníčko na 1*. :D
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za blahoželanie, ale narodky až o mesiac. Vzhľadom na toľké jubileum oslavujem už mesiac dopredu a asi budem hádam až do Vianoc :)

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram