Šaty s teniskami

Ľudia milujú pozlátko a ilúzie. Toto som zistila z reakcií na sociálnych sieťach a len krútim hlavou. Najmä na instagrame zaručene vždy zafungujú šatôčky, podpätky, klobúčik. Nerozumiem tomu. Vôbec. Nikto takto predsa dnes každodenne oblečený nechodí! Raz do roka kamsi na svadbu. Možno.



Šaty z biobavlny som objavila náhodou cestou z drogérky. Ešte o nich bude reč. Doma mám ku nim telové lodičky, stačilo ich natiahnuť, odfotiť sa a zavesiť na IG. To určite! V nových šatách sa reálne valím na opačný koniec Prahy. Idem po vnuka do družiny a vystajlovala som sa za prudko elegantnú babičku. 


Dopasovala som ku oblečeniu doplnky a ku tomu bác: tenisky. Holt, trochu tie podpätky chýbajú, ale dobre ja viem, čo činím. Je to trend - šaty (zásadne) s teniskami, staromódne sa rozhodne necítim. Na konci článku navyše uvidíte, čo ma ako správnu pražskú babičku čaká... a veru neminie.


Môj vnuk má školu v strašnej paži. To vždy nastupujeme do úplne prázdnej električky, však konečná. Prvé fotky vznikli pri čakaní na spoj. Interval rovných 6 minút, stihli sme, sme obaja šikovní.


V električke vždy obsadzujeme úplne zadné sedadlá, aby sme mohli páchať rôzne pestvá. Napríklad tajne jeme, čo je zakázané. Ibaže Otesánek je furt hladný a pred sebou máme takmer hodinovú cestu. Tentokrát ešte aj fotíme outfit, ha. Pôsobím na vnuka veľmi nevýchovne, dcéra ma zabije, keď toto prečíta a uvidí.


Biošatník


Mäkkučké šaty z bavlneného úpletu som splašila v predajni s bioproduktami. Zaujal ma malý regál v kúte, plný béžovo-bielej odedze. Namiesto potravín som odišla domov so šatami, ach jaj. Predstavujem vám svoj najnovší objav - českého producenta oblečenia z ekologicky pestovanej i spracovanej a predovšetkým nefarbenej bavlny. Ani som nevedela, že také čosi u nás existuje. Odev z biobavlny je vhodný pre alergikov, atopikov a malé deti.

Milé babičky a staré matere! Toto nie je nijaká spolupráca, ani reklama, spoločnosť Biošatník tiež ani netuší, že existujem ja. Rada vám však posuniem odkaz, niekomu sa určite zíde: Biošatník.


Na Jiráskovom moste prestupujeme na autobus, smer Strahovský štadión. Otesánek opäť túžobne hľadí na Matyldu...


... a babička ťahá bágle. Školskú tašku, ruksak na tréning a tašku s proviantom. Ok, zavesili sme na mňa úplne všetky kvôli fotkám. Tréningový ruksak nosieva vnúčik, zvyšok vláčim ja.



Anna Dello Russo onehdá prehlásila:
Móda nikdy nie je pohodlná, musíte sa rozhodnúť, či sa chcete cítiť pohodlne, alebo vyzerať skvele.
A či ozaj?  Len čo mladého odovzdám trénerovi a zbavím sa tej nálože na chrbte, odcupitám zo štadióna ako najväčšia hviezda 😏 Dnešné trendy sú ku nohám starých materí veľmo milosrdné.

Outfit:
Šaty: Biošatník
Tenisky: Vagabond
Náušnice: Mango
Okuliare: Mr. Boho
Kabelka: z gymnaziálnych čias
Kožený opasok: G-Star RAW
Prsteň: TündeR





Baba Slováková

8 komentárov:

  1. Díky za tip na Boišatník. A vážky seknou :-)) Karla H.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Díky za váš blog. Je mi 52 let a cením si inspirace, jak šik může vypadat skutečná žena, která už byla třikrát plnoletá.
    Marie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Marie! Mlado už vyzerať nebudem, ale upravene stále môžem...

      Odstrániť
  3. Vypadáte mladě! Hlavně jste ale krásně mladá duchem, což by Vám mohla závidět kdejaká třicítka. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šaty jsou moc krásné a moc ti sluší! S teniskami vypadají super mladistvě. Bohužel moje nožka číslo 39 v teniskách k sukni takhle půvabně nevypadá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To Ti teda verím. Tieto vagabondy sú číslo 36 a tiež sa nemôžem ubrániť pocitu, že mám na nohách lode. Robí to aj tá mohutná platforma. Beriem ich ako nositeľný kompromis s ohľadom na trendy. Tie Dad Sneakers sa mi páčia, na ne by som ale musela mať hádam o pol metra viac :D
      Však nič sa nedeje: nos tenisky ku gatiam a je to.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram