Tenisky


Tohto roku so žiadnymi teniskami neurobíte chybu! Najväčším hitom tohto leta sú jednoznačne tenisky.

Tomuto trendu podľahli aj tie najluxusnejšie značky ako napríklad Louis Vuitton či Valentino.
Neváhajte obuť si tenisky nielen k džínsom ale aj k elegantným nohaviciam.





Z mojich obľúbených /a predsa len finančne dostupnejších/ značiek uvádzam napr. tieto od DIESEL:



Moderné sú tenisky všetkých možných farieb a všeliakých vzorov. Bola som ich poobzerať, až mi prechádzal z toľkej krásy zrak. Nič pre mňa. Také je prvé rozhodnutie. Napokon som odišla s klasickými čiernymi /zase čierna!!!/. Možno časom zmením názor.

OK, tieto sú fajn, možno si niečo podobné zaobstarám pre voľnočasové aktivity. Na túto jar mám prichystané najmä tieto prírastky /Ó, nie! Čierna, čierna a čierna/:

Topánky pre rockerskú babičku Babu /jar 2013
- rockerské lodičky s vysokým podpätkom Calvin Klein,
- kožené vysoké tenisky PUMA,
- najnovší prírastok - plátené slušácke tenisky Tommy Hilfiger


Moje tenisky pre jar 2014:

- celokožené fajnie tenisky BAMA, zlacnené z pôvodných 1.799,- Kč na 719,- Kč... no, nekúp to! Mali totiž už len tento posledný najmenší pár.



Prírastok v roku 2015:

Čierne pumy sú už obnosené a keďže sú čierne tenisky v mojom šatníku úplnou nevyhnutnosťou, mám teraz tieto takmer zdravotné značky Rieker.


Prírastok v roku 2016:

Kebyže mám prachy, tak sa obúvam najmä do značky Vagabond. Mám zálusk najmä na dobré kožené čierne topánky v pánskom štýle. V zľavách som ale zohnala tieto krásne tmavomodré tenisky:

Prírastky v roku 2017:

Ďalšia z ikonických teniskových značiek - Converse


Baba Slováková

1 komentár:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram