Trendy kabelky pre leto 2017

Mango - zľavy
Idem trošku s krížikom po funuse, ja viem. Leto už vrcholí. Nuž ale - čo blogerka, to toto leto aspoň jeden outfit s košíkom. Článok píšem najmä preto, že v obchodných reťazcoch ešte majú tieto tašky vo zľavách a keďže sa určite objavia i v novej sezóne, máte šancu na lacný nákup.
Že sú košíky tohoročným módným hitom, o to sa najviac zaslúžili Dolce & Gabbana a Ralph Lauren, ktorí ich zaradili do svojich kolekcií.

Tak, či onak - letný košík býval vždy ideálnym prázdninovým doplnkom. Rustikálne letné košíky i kabelky najrôznejších neobvyklých tvarov sa pre toto leto vyrobili z kadejakých materiálov. Od výpletov z prírodného sisalu, cez papierové výplety, výšivky na bavlne či vrecovine, kožené makramé až po výplety z umeliny.

Zara - zľavy




Výpletové kabelky môžu mať i elegantný tvar.

Vľavo + vpravo: H&M - zľavy, v strede Mango - nová kolekcia


Tu sú príklady, ako nosia kabelky z prírodných materiálov mladé blogerky. Vybrala som schválne kombinácie s kockovanou či prúžkovanou červeno-bielou látkou, veľmi sa mi to páči, je to mimoriadne svieže! Nosiť sa ale dajú naozaj ku všetkým možným letným outfitom.

Collage, Vintage, The Atlantic Pacific, Hanna Stefansson
Moje dve prírodné tašky. Miniatúrnu mám už od gymnázia a keďže mini kabelky zas nabehli na scénu, s radosťou som ju vytiahla. Srandovný baňatý košík som kúpila túto jar v háemku.


Leto nám ešte nejaké dva mesiace potrvá, ťahajte košíky zo skríň. Teraz mi napadlo, že som jeden krásny prírodný posunula švagrinej. Uff... chyba!
Drahá moja, ak toto čítaš, milý kôš pekne opráš a nos!








Baba Slováková

5 komentárov:

  1. Dnes jsem shodou okolností vyrazila v podobném outfitu jako vy, modré kalhoty a modrobile pruhovane triko, k tomu kabelku s vypletanym "deklem", kterou v létě také ráda nosím. Ovšem ta kombinace s cervenobilou je kouzelná, škoda, že nic takového nemám (ale už tak mám plné skříně :-)).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tu tiež nad tými prúžkami a kocôčkami v červeno-bielej kombinácii skučala. A asi po troch dňoch mi došlo, že MÁM. Mám prúžkovanú blúzku, už som to aj vymyslela tak, aby ku tomu išiel aj košík. Uvidíme, ako to dopadne :D

      Odstrániť
    2. Milá švagrová, košík od Tebe mám a nosím. Po přečtení článku budu nosit ještě častěji. Díky za krásný kousek.
      Tünde

      Odstrániť
    3. Haha, nemáš za čo. Treba ho zodrať práve teraz!

      Odstrániť
  2. Dobrý članok ja nakupujem kabelky tu: https://www.damskakabelka.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Témy

Instagram