Kvetinky a volániky...


... vládnu tomuto letu. Jaj, nie je to veľmo pre mňa. Aj som to po obchodoch očumovala, aj som si až jedno kvetinkové tielko kúpila - a raz tomu neviem prísť na chuť. Ani kvetinkám, ani tým (opäť) moderným volánom, ktoré sú už ozaj všade. Mne prídu všetky tie volániky také... šantánové. Na druhej strane je to ale veľmi ženské.


Na tej našej Bělhorskej mám vytipovaný už len jeden-jediný sekáč, kam chodím šmírovať. Jednak ho mám rovno pod nosom a druhák - dajú sa tam zohnať značkové a nenosené veci. Navyše majú práve ešte aj zľavy, takže som hneď ulovila jedny ľanové šaty, ľanové sako a ešte aj suknicu kvetinkovú a volánovú. Ani nechcite vedieť, čo stála. Tridsať českých korún. Jasné, že beriem, outfit vymyslím, čo by čo bolo. Aj volány našité to má, aj kvietky pekné, zahviezdim ja na tom našom Břevnove ospalom dovolenkovom.


Taký sekáč pod nosom je hotový poklad. Majú aj šatky a bižutériu. Takže ak objavím niečo, čo sa mi páči, hneď sa hrabem aj v doplnkoch. Tentokrát som vyhrabala prívesok na kabelku. Bóže, taká blbosť! Ale dal by sa z toho vyrobiť náhrdeník, napríklad. Doma som to aj skúsila, napokon som však pôvodný príveskok upravila, zredukovala a aj tak len pripla na kabelku. Či na krku, či na kabelke - stačí malý farebne ladiaci detail a už je to celé celkom OK.


Prečo prezrádzam, že som sukňu kúpila tak lacno? Lebo normálne by som nijakú módnu volánovú kvetovanú sukňu nekúpila. Toto je taká podenková móda. Nuž ale kým letí, tak si ju užime. Veď je leto. Pôjdeme vymódení na kávičku.

Vila Kajetánka (Břevnov, Praha 6)


Na mieste dnešného zámočku Kajetánka, kde je reštaurácia, sa roky-rokúce nachádzala vinica, ktorá slúžila Hradu. Neskôr bola zmenená na záhrady, v ktorých bola postavená kaplnka Panny Márie. Práve táto stavba dala meno tomuto miestu, spravoval ju totiž rád Kajetánov. Tí si tu založili menší kláštor, ktorý bol neskôr prestavaný na zámoček.

V minulom režime sa tu nachádzal Dům dětí a mládeže a v roku 1963 bola budova označená za kultúrnu pamiatku. V 21. storočí dochádza ku rekonštrukcii zámočku a ku revitalizácii okoliého pôvodného anglického parku.

Vzhľadom k tomu, že hneď za plotom je jedna z najrušnejších pražských tepien - Patočkova ulice - pôsobí celý arál ako zjavenie.






Slnko sa už chýli ku obzoru, fotíme v podvečernom protisvetle. Takáto fialová škvrna sama od seba vyliezla na fotke a ku nej ešte aj dúha. Táto fotografia ma baví.


Trieskam sa na okraj rybníčka. V štekľoch. Márne chytám balanc. Niekedy ide pri fotografovaní fakt o život.


Tak sa tu takto bezpečne a najmä stabilne učupím.



Vám sa to páči? Aktuálne a veľmi trendové kvetinové vzory a volány? Ja som tým nie nadšená, ale musím skonštatovať, že som sa v letný podvečer cítila v takejto sukni veľmi príjemne a žensky.


Poznámka: Pôvodne som chcela dať ku sukni tričko v jemnej tyrkysovej, ktoré mám v outfite z galérie Myslbek. Farba pasovala super, strih ešte lepšie, ale ups... materiál bol ku tejto sukni príliš rustikálny. Musela som zvoliť niečo jemnejšie.

Outfit:
Sukňa: Klass Collection
Blúzka: Atmosphere
Kabelka: Parfois
Topánky: Bodyflirt
Okuliare: Zara




Baba Slováková

6 komentárov:

  1. Tmavá barva vršku i kabelky krásně vypichuje vzor sukně.Zdá se,že tyrkysová ,alespoň na fotce by tak nevynikla.A já znovu děkuji,že nás berete na taková zajímavá místa.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja na ty kytky a volanky moc nejsem, ale tahle kombinace je moc hezka. Nekdy je dobre udelat krok stranou ze zaziteho stylu. To misto, kam jste nas vzala, je poeticke, takove oazy klidu uprostred mesta jsou pravy poklad.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, už keď som sukňu obzerala, bolo mi jasné, že doma ku nej niečo určite doladím.

      Odstrániť
  3. Veľmi pekne zladené. Vždy sa teším, čo zaujímavé na babích létach nájdem, či šik outfity, či kus mestského života alebo peknú prirodu. Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram