Módne doplnky á la Chanel pre túto jar


Do šatníka mi pribudol panamský klobúk. Zočila som ho v há-emku (H&M) v páskom oddelení, mimochodom, polovičná cena ako podobné klobúky v dámskom. Hneď som sa doma vychytila pátrať po outfitich s klobúkom. Samá nuda.


Kým som nenatrafila na kubánsku kolekciu Chanelu... Tak to je už iná káva!  A pozrimeže sa, tak preto sú všade v obchodných reťazcoch ananásy, banány a papagáje! Matka sladká, tak to mám teda poriadne medzery vo fashion vzdelaní, aj keď ide o aktuálnu kolekciu. Prehliadka Chanel Cruise 1916/17 však bola už vlani na jar. Hanba ma fackuje :D

Karl Lagerfeld, kreatívny riaditeľ Chanelu, sa tak trošku odtrhol z reťaze a usporiadal módnu prehliadku v Havane. Modelky pobiehali nielen v panamských klobúkoch, ale i v baretkách á la Che Guevara a mne sa to veru páči.


Obchodné reťazce túto jar okamžite zaplavili potlače s motívmi exotických rastlín a už spomínané ovocie a vtáctvo a ja blbá som tomu nerozumela. Za výstrednosťami hľadaj Karla... Predsa som si len mala kúpiť tú ananásovú kabelku :D

Reťazce kopírujú všetko - šperky, opasky, kabelky a isteže i handry. Tu sú príklady. Ceny Chanelu som radšej nezisťovala.

Vľavo kabelka z Manga, 899,- Kč, vpravo brošničky od Chanelu z kubánskej kolekcie Cruise 1916/17
Kaktusové náušnice som už v Mangu obzerala, keď som kupovala Jána s Martinom. To je čo za trend? Už viem. Tie by sa mi veru tiež zišli. Viac sa mi páčia ako originál.

Vľavo náušnice Mango, 249,- Kč, vpravo brošňa Chanel

Nechápala som ani prudký výskyt kadejakých háčkovaných kabeliek a ruksačikov. Už je vsjo jasno. Chanel dokonca predáva i háčkované listové kabelky.

Ruksaky Chanel, vpravo dole ruksak Zara, 999,- Kč

Keď som sa už raz dopracovala na stránky Chanelu, prelustrovala som všetko. Aktuálne kolekcie i tie, ktoré už boli predstavené, ale do butikov prídu len na jeseň. Ako vidím, nie som jediná. Ak nemáte na Chanel, stačí ísť do Manga či do Zary. Len to ma štve, že ešte nikto neokopčil tie okrúhle kabelky, ktoré sú na titulnom obrázku. Tie sú nenormálne fajné.

Aby bolo jasné, reťazce nekritizujem. Nejde o falzifikáty, verné napodobeniny, ale o okopírovanie trendu. V rôznej kvalite, isteže.

Pre tie, ktoré nemusia tropický štýl, sú tu ďalšie príklady.

Vľavo náramok Mango 299,- Kč, vpravo náramky Chanel
Vľavo Mango, 599,- Kč, vpravo Chanel
Vľavo Chanel, kolekcia Boy Chanel, vpravo kožené kabelky Zara, od 2399,- do 2599,- Kč


Vybrali by ste si?

Vrátim sa však ku kolekcii Cruise 2016/17 z Havany. Panamák, zdá sa, je must have. Táto časť kolekcie sa mi páči ešte viac, než tá tropická. Mix pánskych prvkov, retro štýlu a nadýchaných jemných luxusných materiálov mi evokuje módu štyridsiatych rokov minulého storočia, Theodora Roosevelta, Francúzsku riviéru i našu Prvú republiku dokopy. Toto je inšpirácia ako hrom! Už to len premyslieť do ozaj nositeľnej formy.


Obrázky: Chanel, Mango, Zara
Kolekcia Chanel Cruise 2016/17: http://www.chanel.com/en_US/fashion/collections/show-cruise-2016-17-cuba.html


Baba Slováková

4 komentáre:

  1. Velmi hezké doplňky. Ro

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo, ako ktoré. Určite by som si vybrala aj z tých z reťazcov, ale nie všetky :D Toto je skôr taký príklad, odkiaľ sa berú tie najrôznejšie podivnosti v našich obchodoch a ako sa ja preveľmi čudujem. Ešte že je tento blog len také amatérske hobby...

      Odstrániť
  2. Ta kolekce Cruise je naprosto dokonalá! A klobouk mám skoro stejný a nedám na něj dopustit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je dokonalá! Zvlášť, keď si ju človek podrobne naštuduje. Panamáku som sa tak celkom obyčajne potešila, keď som ho objavila v obchode. Keď som si následne preštudovala túto kolekciu, úplne som sa do neho zamilovala :D

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram