Čipkovaná sukňa v zimnom outfite


Zima mi dosť lezie na nervy. Všetko oblečenie musím prispôsobovať kabátom a bundám v skrini. Pokiaľ si dám džínsy, je to ľahké, nahodím prešívanú bundu a neriešim. Horšie to je so šatami a so sukňami, to som mala doteraz len dve možnosti - buď to hrubý kabát po päty alebo tenký kabát po päty. Taký kabátisko je v mestskej hromadnej doprave maximálne nepraktický odev. Najmä na tom hrubom si pri nastupovaní neomylne zachytím podšívku o podpätok.




Kratší prechodný kabátik mám, ale hľadala som niečo teplejšie, skutočne na zimu. O kúpe sivého kabátika som písala TUTO a hneď som veru riešila, či sa bude strihovo hodiť i ku sukniam. Posúďte, či áno, ja myslím, že je to OK.


Spojenie vínovočervej farby so sivou je nádherné, ale na mňa predsa len trochu studené. Do módy sa vrátili kožené rukavičky, stačí siahnuť do šuflíka a vybrať jedny vo farbe mojich vlasov.

Á propo... vlasy. Dcéra mi ich vyžehlila. Doma to bolo krásne-prekrásne. Vonku na sviežom októbrovom vetre čistá katastrofa. Prvý outfit sme ešte ako-tak nafotili /TU/, ale s vlasmi to bolo čoraz horšie, nuž som ich šupla pod golier.


Tento outfit je taká dámičkovská klasika. Cítim sa v ňom dobre, ale až priveľmi primerane veku. Začínajú sa opäť nosiť veľké mašle, aspoň šatku uviažem na veselší mašľový spôsob.


Čo myslíte, ktorý outfit s čipkovanou sukňou je lepší? Ten trendový, trochu bláznivý alebo tento klasický? Naozaj by ma to zaujímalo, doma sa nevieme zhodnúť...

Outfit:
Sukňa: Zara
Kabát: Zara
Šatka: znárodnená dcére
Rukavice: zdedené po klavírnej virtuózke Romanke Ježdíkovej
Kabelka: Zara
Čižmy: BPC

Súvisiace články:
Ako nosiť mašle - trend jeseň/zima 2016/17
Čipka, tartan a kreatívny záchvat
Nový klobúk a nákupné šialenstvo



Baba Slováková

10 komentárov:

  1. Ten prvni je mladistvejsi a veselejsi, ale oba naprosto super na denni noseni.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa ten veselejší tiež páči viacej. Ide tu skôr o rozpor, či to ešte vôbec patrí ku môjmu veku. No ale niekedy sa treba i vyblázniť :D

      Odstrániť
  2. súhlasím s predchádzajúcim mailom - prvý outfit je mladistvejší ale druhý sa mi veľmi páči pre " mašľu " som skôr športovejši typ a jediné z " ozdôb" mám rada mašle aj keď pridávajú vek - možno to by bol námet na článok ako nosiť mašle a nebyť " dáma v rokoch"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za skvelý tip na článok, už je aj napísaný, lebo obrázky som mala "po ruke". Ako nosiť mašľu a nevyzerať ako dáma v rokoch, hm, tak toto popravde neviem, že ako. Myslíte, že mašle pridávajú na veku? Možno dnes. Akonáhle ich začnú húfne nosiť mladé šumienky, bude to naopak. Možno :D

      Odstrániť
  3. Milá "Babo",
    děkuji Vám za Váš blog. Ohromně mě nabíjí pozitivní energií a je velmi inspirativní. A k Vaší otázce - "lepší" je bláznivý outfit, ale moje hodnocení vychází z toho, že jsem sama bláznivá baba. A druhý outfit je také pěkný - ale já nemám ráda mašle.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vám, pani Jitka, za povzbudivý komentár. A aj za to, že ste zvolili ten bláznivejší, mne sa totiž tiež páči viac!

      Odstrániť
  4. Prvi je mladistvejsi ale u druhého sa mi páči farebny kontrast s tým sivym kabatkom.Nadhera, velmi vám to pristane. Janina

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Amazing outfit, great colours. My favorite combination in this sezon. You look stunnig!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram