Irish Fairy


Irish Fairy - írska víla. Takýto vznešený názov mi prišiel na um dodatočne, len čo som sa dotkla tohoto impozantného stromu.




V skutočnosti som sa poobliekala na rokovanie, vzhaľdom na moju profesiu si trochu bohémsky štýl môžem dovoliť. Už od rána som si pripadala ako Rusalka bledá, takto vyzerajú moje vlasy, keď ich čerstvo umyjem kdesi v zahraničí a nemám po ruke svoj overený šampón a kondicionér.
Zvlnené sú a strapaté.



Fotografie sú z dublinského Phoenix Parku, jedného z najväčších múrom obkolesených parkov v Európe. Obvodový múr má 11 km, rozloha je 707 ha. Preháňajú sa tu voľne žijúce divé zvieratá, napríklad aj stádo danielov, hm... a kadejaké divožienky.

Fairies sú okrídlené mýtické bytosti, v časoch pohanstva považované za duchov stromov a uctievané ako nymfy, neskôr v kresťanstve vyhlásené za padlých anjelov a čarodejnice. Do kaplnky ja teda dnes radšej nepôjdem, aj tak sme sa tu zastavili len na kávičku.




Na okraj. Ak si lepšie pozriete prvú fotografiu, uvidíte zvláštne veľké svetlé znamienko vo veľkosti šošovice nad uchom, pod spánkami. Je to neuveriteľné, ale majú ho aj moje dcéry, ba i neter. Keď som na to prišla, chytila som sa pátrať v oblasti ucha aj na bratovej hlave. Naštval sa. Takto ma zhnusene odbil: "To znamienko majú v našej rodine len bláznivé čarodejnice! A to preto, aby vedeli, kam sa majú presne streliť do hlavy!!!"


Outfit:
Pulóver: PoofW
Sukňa: Asos
Šál: River Island
Topánky: Clarks
Náhrdelník: krištáľ v striebre
Prsteň: Zara
Okuliare: dm drogéria
Kabelka: Promod /tá sa bude opakovať často, je jediná, ktorú som si do Írska zobrala/


Baba Slováková

2 komentáre:

  1. Krásna ako vždy.
    Vždy nakuknem, a som rada, že je teraz toľko článkov. Je čo čítať.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram