50 odtieňov hrdze


Hrdzavú farbu ja milujem a ani nemusím zvlášť vykladať, že prečo vlastne...

Tieto letné bavlnené šaty som už predstavila tuto, tentokrát sú s inými doplnkami. Mračilo sa, fúkalo, trebalo aj sveter pohabať. Zamierili sme na obed do reštaurácie v komplexe Břevnovského kláštora a chceli sme si ho zároveň aj obzrieť, zvolila som teda pohodlné topánky na nie príliš vysokom podpätku. Takmer zdravotné, dá sa povedať.




Odtiene oranžovohnedej farby výborne ladia s lomenou bielou. Celá som doladená, haha. Aj nožičky opálené do smotanova!


Fotografovalo sa dvakrát. Pred kačkou a po kačke. Milujem toto slávne české jedlo, neviem sa ho dojesť. Na fotkách po pečenej kachně s karlovarským knedlíkem a s obojím zelím a ešte po pollitri piva je už opasok o jednu dierku povolený, nedá sa svietiť!


Pôvodne som mala v úmysle popísať všetky tie odtiene, čo som na seba zavesila. Akože sveter škoricový, topánky koňakové... ale kláštor samotný poskytol ďalšie odtiene, a tak som sa rozhodla pripraviť takú tabuľkovú pomôcku. 

Všetky možné odtiene hrdze, oranžovej, hnedočervenej, zlatistej žltej. Bola to celkom zábava.


Tak ešte nejaké fotky z kláštora. Okrem malého hotelíka so spomínanou reštauráciou je kláštor naďalej kláštorom, v kostole sa slúžia omše. Náhodná spolusediaca - domorodkyňa nás upozornila na kláštornú záhradu. Počas minulého režimu bola zdevastovaná a spustnutá, dnes je po rekonštrukcii. 

Zaujímavosťou záhrady je barokový záhradný pavilón Vojtěška, ktorý v sebe ukrýva prameň miestneho potoka Brusnice. Kukám do gúglu a jejda - pavilón postavil v rokoch 1723-1723 Kilián Ignác Dientzenhofer /virtuóz neskorého českého baroka/ na legendárnom mieste stretnutia Boleslava II. z rodu Přemyslovcov so sv. Vojtěchom, druhým českým biskupom z rodu Slavníkovcov.
Toto sú drobnosti, pre ktoré ja Prahu milujem. Je to učebnica architektúry a i dejepisu na každom kroku. Vyrazíte len tak na obed a všade stretnete dajakých velikánov.


Pavilón Vojtěška
Outfit:
Šaty: sekáč na Malej Strane
Topánky: Geox
Kardigán: Zara
Opasok: Devy
Náramky: rohovina, perleťovina, korytnačina, drevo, kokosový orech
Náušnice: zlato a smaragdy
Kabelka: neznámeho pôvodu, mám ju ešte od gymnaziálnych rokov

Škoricový kardigán Zara v jesennom outfite: Prázdniny v Ríme - III. časť 
Škoricový kardigán Zara v turistickom outfite:  Prázdniny v Ríme - I. časť
Koňakové topánky Geox a kabelka v námorníckom outfite: Podvečer na Vltave
Šaty s inými doplnkmi: Tigríková párty 



Baba Slováková

8 komentárov:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram