Já stále sním, kdy přijde on...

Rolák a rukavice: Pietro Filipi, šál: Zara, okuliare: F&F, kabelka: Liebeskind

Já stále sním, kdy přijde on, mého srdce šampión!
Dávno som sa neozvala, viem. Udreli vianočné sviatky a tieto poslené boli naozaj mimoriadne!
Už týždeň pred Vianocami priletela mladšia dcéra, ktorá žije v zahraničí, aj s obrovským kufriskom, že zostane až do Silvestra. Veľmi sme sa so synom zaradovali. Keď toto počula neter z Bratislavy, okamžite dorazila tiež, že teda pobudne so sesterničkou aspoň do Vianoc. Začalo byť ozaj veselo a ukecano. Takúto nečakanú párty nepredýchala staršia dcéra a zjavila sa vo dverách so slovami "Aj my sme naši!" i s mojím vnúčikom a hromadou tašiek. Jasné, že tu radi budú nejaký ten týždeň. Byt začal pripomínať rozprávku O rukavičke. Veď viete - tú, čo sa do malej rukavičky, v ktorej je tak útulne, začnú pchať všetky zvieratká... Zlatým klincom bol príchod mojej mamy, deťmi zbožňovanej Starinkej.
Dobrých ľudí sa všade veľa vmestí. Bola som nadšená, je to ozaj dobrý pocit, keď dospelé deti chodia za matkou dobrovoľne, rady a ešte sa aj vytešujú zo svojej vzájomnej prítomnosti.
Sviatky boli teda vydarené, len... zopár týždňov som nepracovala. Rozpracované projekty trčali opustené v počítači a z hlavy sa načisto vyparili.





Január bol tvrdý. Pracovný až hrôza. Kdeže blogy, fotografovanie, táranie sa po meste, termíny mi bolo treba plniť a peniažky zarábať. A všade zľavy! Celú jeseň som sa tešila na januárové zľavy, mala som vyhliadnutých kopec vecí... no a nevychádzal mi čas a nevychádzal. Nič som nestíhala.

Pobrala som sa ozaj v posledný deň. Už nebude nič, hovorila som si. Ale bol tam, predstavte si! Najhlavnejšou vysnívanou vecou bol ručne šitý vlnený kabát zo Zary, takmer vo farbe mojich vlasov, vedela som, že mi pôjde úplne ku všetkému. Nemohla som uveriť vlastným očiam, ale visel tam, v mojej veľkosti a čakal len na mňa. Asi som si ho zaslúžila :D

To je on, mého srdce šampión! Ručne šitý vlnený kabát: Zara
Cena zrazená zo 4.300,- CZK na 999,- CZK. Doteraz tomu nemôžem uveriť.

Vonku je hnusne, prší. Tak sa aspoň vytešujem a vytváram kombinácie. Bude ich nekonečné množstvo. Áno, hodí sa do môjho šatníka, stačí len vyhrabať všetky tie storočné veci, čo som naškrečkovala.

Čo myslíte, ktorá kombinácia bude najlepšia?
Pulóver: Mustang, šál: Fraas, kabelka: Zara, kožené rukavice: zdedené, okuliare: drogéria DM
Pulóver: Promod, nohavice: M&S, šál a náhrdelník: Zara, okuliare: Mango, rukavice: zdedené, kabelka: Liebeskind
Pulóver: Mustang, šatka: Trussardi, kabelka: Louis Vuitton, rukavice: zdedené
Pulóver a kabelka: Zara, okuliare: Mango, šál: Desigual, rukavice: zdedené
Kožušinová štóla: dar od otca-poľovníka, kabelka: Promod, rolák Lerros, rukavice: zdedené
Rolák: Lerros, šál: Fraas, kabelka: Zara, rukavice: zdedené

Poznámka o zdedených rukavičkách:

Mám množstvo párov kožených rukavíc, ktoré som zdedila po pani Romanke Ježdíkovej. Boli ich plné šuflíky. Pani Romanka bola klavírna virtuózka, takže tak...


Baba Slováková

10 komentárov:

  1. moc dobre )))))))))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kombination 2 :-)
    oder 1? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera,nádhera,nádhera.Líbí se mi všechno!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teším sa, že sa môžem znovu inšpirovať. Všetky outfity sú skvelé.
    Viera

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vítam Vás späť, už ste chybali...:))) nech sa Vám darí
    sivet

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Také vítám, a i mně jste chyběla. Těším se na další inspirace. Zita

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nemôžem uveriť tomu, že som Váš blog objavila až teraz! Obdivujem Váš štýl a nadhľad. Držím palce, len tak ďalej.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem za všetky milé komentáre. Popravde - práve nie som nijako inšpiratívna, sedím tu v jeansoch a v tričku, makám na projektoch a na článkoch pre svoje odborné blogy... a ani neviem, čia som :D
    Už však svitá na jarné dni, budú aj fotky a aj ďalšie články. Zima je nemožná, po štvrtej poobede už nie je dobré svetlo na fotenie a vždy sa zbadám, až keď sa začína zmrákať... Polepším sa!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj mladá pani, nová známa! Kde nájdem tie iné blogy, nech aj odborné, nevadí:)

      Krásny deň pri káve a cigarete vypukol...

      King Rucola

      Odstrániť
    2. Dobré ráno, Vaše Veličenstvo.
      Blogy nájdete aj tuto vpravo na lište celkom dole...
      Váš článok som už sem štiepla, ďakujem :D

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram