Farby roka 2016 sú staroružová a modrá!

Farby roka 2016 - Rose Quartz a Serenity
Matka sladká, otec kyslý!
Čakala som netrpezlivo na začiatok decembra, lebo práve v tomto období vyhlasuje svetovo uznávaná spoločnosť Pantone farbu roka.
V tomto roku (a po prvýkrát v histórii) sa stala farbou roka nie jedna farba, ale hneď dve! Staroružová "Rose Quartz" a svetlomodrá "Serenity". Nejde o kompromis,  farby boli vybrané so zámerom vzájomnej kombinácie, keďže podľa Pantone spolu stelesňujú "pokoj mysle a vnútorný mier", čosi ako protiliek voči tlaku moderného života.




" Rose Quartz", sivoružová farba kremeňa je naozaj jemný farebný tón, ktorý sprostredkováva pocit vyrovnanosti. Blankytnomodrá "Serenity" je farbou súcitu a relaxácie. Rok 2015 bol rokom veľmi búrlivý... Možno práve táto voľba farieb je presne to, čo súčasný svet potrebuje.





Výborne. Sú to krásne pastelové farby, len... ani jedna z nich mi nepristane! Sú vhodné pre studený letný typ žien, takže ak ste blondínka, prípadne máte nádherné strieborné vlasy, neváhajte a noste ich. 

Tak mi napadlo - videla som v lete vystupovať skutočne starú dámu z električky. Mala strieborné vlasy a úplne ohnutý chrbát. A na sebe nohavicový kostým presne v takejto blankytnej modrej. Vyzerala úžasne a ja som horko ľutovala, že nemám poruke foťák.

Pre červenovlásky a ostatné teplé farebné typy


Ja by som v ružovej vyzerala nazelenalo a v tej modrej krikľavo. Napriek tomu som sa inšpirovala najmä v možnosti vzájomnej kombinácie týchto farieb. Zalovila som v skrini a vytiahla ružové vecičky. Moja ružová má teplejší nádych. Blankytnú modrú nenosím vôbec, nemám ani len jeden-jediný kúsok. Tak ju nahradím svetlou sivomodrou.
Ako sa vám to páči?




Baba Slováková

3 komentáre:

  1. moje oblubené, ešte nabrať odvahu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, žiadnu odvahu netreba. Tmavé farby pridávajú roky, treba ich vymeniť. A z tých 10 si určite vyberieš.

      Odstrániť
  2. Pekná kombinácia. Ja som na rozdiel od Teba spokojná. Z tých 10 farieb mi vadí len zelená. Ale je tam modrá, takže super. A dokonca aj teraz je v obchodoch kopa tmavomodrých vecí (nevídaná vec), takže musím sa zásobiť. A dúfam, že dáš nejakú Tvoju fotku v tej peknej ružovej.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram