Posadnutosť pruhmi

Pruhy sú in a mňa poriadne drapli. Zaobstarala som si tento čierno-biely pulóver, ku nemu aj dáždnik, v skrini visí ešte tmavomodré námornícke tričko a čaká na jarné dni.
Pulóver je zbrusu nový, tak som si ho radostne zobrala na služobku do Írska. Nad dáždnikom som dlho rozmýšľala. Smie sa zobrať dáždnik na palubu lietadla, nesmie sa zobrať? Je to "zbraň", či nie je? V Írsku by sa veru aj hodil, ale napokon som neriskovala, že mi ho na letisku zoberú.





Letisko. Bola to veru psina, ako sa mi na pražskom letisku automaticky všetok český personál milo prihováral po anglicky.

Červené vlasy, na krku šatka s keltskými symbolmi... tomu sa hovorí klamanie telom. Írskejšia ako všetci čakajúci Íri dookola. Až na tú ľúbozvučnú slovenčinu, ktorou som odpovedala.

Photography: Edina @ Spire Vision Studio





Pulóver, slimky, kabelka: ZARA
Tričko: ZARA Disney Edition
Topánky: Rieker
Hodinky: HI-TEK Designs by Alexander Tasou, London
Prsteň: Georg Jensen

Šatka: Celtic Renaissance
z výletu na Cliffs of Moher

Súvisiaci článok:
Trendy 2015 - pruhy
Chudák dáždnik zostal v Prahe... /ZARA/


Baba Slováková

2 komentáre:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram