pondelok, 6. októbra 2014

Korálové baleríny


Niektoré veci sa do šatníka dostanú omylom. Takto ku mne dorazili korálové lakované baleríny Zara Basic. Úplne nové, dcére boli, ako inak, malé. Topánočky sú to kvalitné, nápadné a mne ako uliate. Navyše sa v nich dobre štráduje po meste.

Takže, čo s nimi???
Korálovočervenej farby mám ja kopec, športový outfit bol vytvorený raz-dva. Ibaže som chcela niečo elegntnejšie.

Najprv teda skúšam ten športový outfit. Melírovaný pulóver je úplne presný. Takže už len hrubá vesta, gate so striebornými zipsami a strieborné šmuky.

Skinny: river.island
Pulóver: bonprix colection
Vesta s ozdobnými nitmi a s kapucou: Zara Knitwear
Šál: FRAAS


Pre elegantný outfit, hodný päťdesiatničky, som vytiahla zo skrine svoj komplet od Max Mara.




Krátky kabát zo strižnej vlny, angory a kašmíru: Max Mara
Twinset /kardigán + top/ zo strižnej vlny: Max Mara
Šál: No Name
Skinny: Zara Basic

A tu majú milé boty premiéru... takto som sa z nich tešila v Dubline. Tento outfit je ako stvorený na túlanie sa daždivým mestom. Som na tej fotke načisto zmoknutá, ale to mi nijakovsky nepokazilo radosť!

Prešívaný kabátik: Burberry
Šál: FRAAS


2 komentáre:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com

Móda nemá vek! Zdraví Baba