Rockerská babička

V dublinskej Zare zúria zľavy. Handier všade neúrekom, ale mne padli do oka tieto fajné topánky z hrubej čiernej kože, vždy som po takých túžila. Zlacnené z 99,- eur na 39,- . Kašlem okamžite na všetky doteraz povyberané a v košíku naukladané handričky a beriem topánky!
Mám kopec slimiek po členky, takéto topky mi už naozaj chýbali. Dcéra sa na mne smiala a hneď vytiahla zo skrine tielko s lebkami pre parádny rockerský outfit.



Dnes to obliekam, idem na stretnutie s jedným milým distingvovaným pánom.Ten sa už desí, že či si nemá chytro splašiť kožené gate a motorkárske čižmy. Nemusí veru. Prezradila som totiž len tie lebky. Zvyšok outfitu je na elegantno... Košeľa má krásne zdvojené ukončenie spodku a nosí sa namiesto letného saka.


Košeľa: Betty Barclay
Tielko: Divided
Strečové ultra úzke nohavice: Zara
Náhrdelník zo šnúrok, kovové prstene: čo ja viem?
Topánky: Zara



Baba Slováková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram