Bez cigarety - 1. deň

V predchádzajúcom výleve, ktorý som včera spísala statočne naštvaná sama na seba, spomínam, že mám ešte päť cigariet. Takže - už ich nemám, stihla som ich spáckať. Dve ešte večer a tri teraz ráno.

Takže bez cigarety je to až odteraz. Nikotínová dávka v krvi a pekne ku raňajšej kávičke. Tak, ako som zvyknutá za 37 rokov svojho skutočne výkonného fajčenia.

Všetky tie rady, ako prestať fajčiť, sú síce famózne, ale pre mňa akosi neúčinné. Povedala som si, že každý deň musím na seba pekne nakydať a potom sa niečím odmeniť.



Kydanie: 

V prvom rade cítim pomerne silnú bolesť na pľúcach. Bolia ma kdesi vzadu na chrbte. Priedušky síce pískajú ako lokomotíva, ale ešte sa tvária,  že v poho. Zato tie pľúca ma ozaj znepokojujú, radšej nechcem vedieť a vidieť, ako vyzerajú.

Čo ďalej? Že smrdím cigaretami, mi je jasné, ibaže ja to necítim. Ale ostatní určite, panebože. Nedávno som stretla v samoške známu. Bola som nejaký čas vonku a bez cigarety, takže sa mi zostrili čuvy. Baba musela akurát típnuť. Nenormálne mi zasmrdela. Inak kultivovaná dáma smrdela krčmou. Takže asi takto smrdím ja, nijaký francúzsky parfém to neprebije.

Zuby. S nikotínovým povlakom statočne bojujem pastami a bielidlami. V praxi to vyzerá takto: umyjem zuby a zacapím bielidlo. Trpím pol hodinu, kým účinkuje. Lebo si nemôžem zapáliť, všakáno! Takže prácne vybielim zuby a s úľavou šup cigu do huby.

Na dnes kydanie stačilo. Napadlo mi niekoľko hnusných príhod s cigaretou, ale mám pred sebou ešte dvadsať dní, takže nabudúce.

Odmena:

Niet sa ešte za čo odmeňovať. Pôjdem sa na balkón vytešiť, ako mi kvitne encián, ktorý som si priniesla zo Švajčiarska. A zhlboka dýchať čerstvý vzduch.

Na Facebooku sa mi ozvali už traja priatelia, že sa pridajú. Oje, ono to začína byť pod verejnou kontrolou!

Dopísané 10. mája 2014:

S veľkou hanbou musím priznať, že nadpis "Bez cigarety - 1. deň" treba zmeniť na "Bez cigarety - 1 deň". Taká smiešna hra s číslovkami, presnejšie s jednou bodkou.
Áno, presne jeden deň som to vydržala a opadlo aj nadšenie "prisvrčencov". Takže zase raz fiasko. Mám sto chutí vymazať z článku obrázok cigarety, je fakt odpudzujúci. Ale nechám ho, nech ma tu pekne stále straší.

Tak hoďte do mňa kameňom, kto ste bez hriechu!



Súvisiaci článok: Ako prestať fajčiť???

Baba Slováková

1 komentár:

  1. Jedna rada pre zaciatok..nepi kavu..ta ti bude zbutocne rozbiehat chut na cigi..mam overene..

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram