Módne farby roka 2013 - ľanová

Smaragdovozelená bola vyhlásená hlavnou farbou roka 2013, ale módna paleta je trošku širšia.
Takáto:


Zaujala ma najmä ľanová, čože je už len toto za farbu???



Odpoveď som našla takmer hneď. Vlietla som do najbližšieho outletu, kde som medzi inak otrasnými handrami našla úplný poklad: nové značkové capri ľanové nohavice, ktoré mi zázračne padli ako uliate. Úlovok za 10,- Eur!









Takže ľanová farba je presne taká, ako na ilustratívnych obrázkoch - svetlá béžová s jemným zafarbením do ružova. Rozhodne sa nedá označiť za ružovú! Ten rozdiel vidno najlepšie popri iných odtieňoch béžovej - napríklad tej, ktorá má odtieň napr. ťavej srsti /do žlta/.















Takže trendy kúsok už mám a hneď som sa aj poberiem kombinovať.

Občas sa podozrievam, že hlavnú radosť mi robia kombinácie, samotné nosenie ako keby ani nebolo dôležité...

Vyskúšam kombinácie s celkom netrendy ale mojou obľúbenou čiernou a ešte s hlavnou farbou tohto roka - smaragdovozelenou.

Capri nohavice zo 100% ľanu Avenue zo sekáča,
šál zo 100% ľanu No name /nosím ho už tri roky/,
čirne bavlnené tričko No name od dcéry,
čierne plátené značkové tenisky /tie jediné boli drahé/.








Bavlnený šál Hüftgold Berlin, smaragdová jeansová košeľa Big John, jeansová taška No name

Šál som si kúpila vlani, lebo sa mi nesmierne páčil. Veľmi som ho nenosila, ani neviem, prečo. A teraz radostne zisťujem, že obsahuje hneď tri trendové farby!
Smaragdovú, jadeitovú, aj monackú tmavomodrú!

Košeľu mám už 15 rokov, jeansovina je mäkkučká a príjemne sa nosí. Košeľa bola drahá, ale je príkladom nadčasových kúskov, do ktorých sa oplatí investovať. Je nezničiteľná a stále vyzerá ako nová.


Z tejto kombinácie mám nesmiernu radosť!!!
Košeľu od Colin´s už nezapnem cez prsia, tiež má už svoje roky... a kvalitné tielko Sandwich samotné tiež už nosiť nebudem. Nie je to síce rovno trendová africká fialová... no a čo?

Tu je najdrahší náhrdelník z kože a dreva od Tom Tailor.




 





Začína ma to skutočne baviť!!!
Vyhrabala som storočný letný storočný pulóvrik Jackpot aj s bavlnenou šatkou tej istej značky. Neverím vlastným očiam: ľanová, jadeitová ba aj žltozelená, samé trendy farby.


A čo by sa našlo v africkej fialovej? Košeľa Wrangler, zase ju budem nosiť!!!




Jeansy MAC vo fialovej farbe.
Tielko LOFT od Colin´s vo svetlučkej marhuľovej.
A teraz hlavná bomba: pulóvrik Per Una s fialkovými gombíkmi zo sekáča za 6,- Eur!!!


A toto je úplne najlepšie, mám ukrutnú radosť.
Tričko G-STAR v makovočervenej som zdedila po dcére. Čierno-červená kombinácia je na mňa pritvrdá, ale s ľanovými nohavicami je to perfektné! Aj dopnky sú tip-top: vintage hodinky SWISS Military sú po synovi, vietnamky som kúpila od pražských Vietnamcov za 60,- CZK. Sú pravé, nijaký fake, haha. Pravé vietnamky, smejem sa.

Takže som vyhrabala takmer všetky trendové farby... okrem tých dvoch modrých. Modrú nenosím, ale ktovie?

Baba Slováková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram