Francúzsky šarm á la Inés (1957)

Inés de la Fressange 2017

Padla mi sánka, keď som ju uvidela.
Fakt. Pravá Parížanka, juchú! Nádherná ženská.



Ach, jaj... ibaže hádam raz tak vyššia ako ja! Som malá, hotový Zwerg. Nenechám si pokaziť náladu, je to modelka, mať dlhé nohy má v pracovnej náplni. Navyše je na rozdiel odo mňa ešte aj zimný farebný typ. To nič, jej civilné outfity sú napriek tomu inšpirujúce. A čierno-krémovú farebnú kombináciu milujem!




Čím to je, že Inés vyzerá v ležérnom oblečení oveľa viac šik, než Američanka Robbie Myers v minisukniach?



Ešte sa ja ku Inéske na tomto blogu vrátim, vyskytuje sa aj v kadejakých nádherných večerných róbach od svetových návrhárov. Tie sú teda nie až tak inšpirujúce, veď kam by v tom normálna baba v našich končinách chodila?! No... aj by chodila, keby na to mala. Ale aspoň oči popasieme. 


Inés de la Fressange 2017


Baba Slováková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram